28 Ocak 2013 Pazartesi

2012 YILBAŞI SOFRAM


Bu yılbaşının çalıştığım güne denk gelmesi ve önceki günlerde de yoğun olmam sebebiyle sofra süslemelerine yeterince zaman ayıramadım. Aklımda çok fikir olmasına rağmen, iş çıkışı hem evi hazırlama hem de yemek derdine düştüğüm için bu şekilde sade bir sofra hazırladım. Genelde yılbaşı sofralarının rengi kırmızı, gümüş ya da altın olur. Kırmızıyı pek sevmediğim ve de kırmızı renkte masa örtülerim olmadığı için tercihimi kırmızıdan yana kullanmadım. Aynı şekilde altın renginede uyduracak tabaklarım olmadığı için onu da tercih etmedim. Gümüş rengini de çok sevmeme ve bu renkte bir çok malzemem olmasına rağmen geçen yılbaşı da bu rengi kullandığım için gümüşten de vazgeçtim. Bir değişiklik yapmak istedim ve renk konusunda gene çoook sevdiğim mor rengini kullanmaya karar verdim. Yani anlayacağınız benim bu seneki yılbaşı konseptim gümüş birlikteliğiyle mor oldu:)

Ben mutfakta hala birşeyler yetiştirmeye çalışırken resimleri çeken sevgili arkadaşım Hakan’a ve de eşime buradan teşekkür etmek istiyorum…

Nereden mi aldım?
  • Mor masa örtüsü – Paşabahçe
  • Beyaz runner  ve kurdela peçetelik– English Home
  • Mor kadehler – Paşabahçe
  • Su bardakları – Cemile
  • Bıçaklık standı – Esse 
  • Mumluklar – Tepe Home

Hiç yorum yok: