9 Eylül 2012 Pazar

ZAMANSIZ KAHVALTILAR


Pazar günü yapılacak en güzel şey ne diye sorsalardı,  keyifli ve zamansız bir kahvaltı derdim heralde. Ama tabiki bu Pazar günü yapılacak en güzel ilk şey, sonrası size kalmış:)

Neden zamansız dedim, çünkü  çoğumuz haftaiçi hep bir yerlere yetişmek zorundayız, kimimiz işe, kimimiz okula… Bu nedenle kahvaltıyı keyfe dönüştürecek kadar  zamanımız olmadığı gibi tüm aileyi aynı saatte kahvaltı sofrasında buluşturacak ortak zamanımızda olmuyor. Bizim için genelde cumartesi günleri gezme günü olduğundan, Pazar günü bir yere gitmek için erken çıkmak zorunda kalmıyoruz, kahvaltıyı hazırlamak için de yemek için de yeterince uzun zamanımız oluyor, yani pazar kahvaltılarımız bu nedenle zamansız:)

Pazar kahvaltılarını sadece aileyle sınırlandırmıyorum ben, eş dost, arkadaşlar da dahil olmalı zaman zaman buna:) İki haftadır hem eski iş arkadaşım hem de (aynı binada olmasak da) komşum olan sevgili  Nur’u çağırıyorum ama maalesef burada olmuyor. Umarım bir dahakine kahvaltıda beraber oluruz Nurcum:)
 

Krep, eşimin her kahvaltıda yapsam hayır demeyeceği bir yemek olsa da bunu belirli günlerle sınırlandırıyorum, yoksa kilolar alsın başını:) Burada dereotlu versiyonunu denemiştim, süper olduğunu söyleyebilirim. Hatta krepi sadece tuzlu şeylerle yiyorsanız sadenin yerine mutlaka bunu tercih etmelisiniz. Ama tabi bir de krepin bal, reçel, nutella gibi tatlılarla tüketilme durumu varsa o zaman tercihiniz sadeden yana olmalı.


Patates pizzası da zon zamanlarda kahvaltıda severek yaptığım bir çeşit. En kısa zamanda bunun da tarifini yayınlayacağım.




Hiç yorum yok: